With Knowledge, We Serve


Well hello people! Ok macam lah ada orang yang baca ini semua kemerepekkan. Dah hampir setahun gua tak mengetype see how awkward am i and how bad is my bahasa melayu hm. Err this is just an overall update from me as everyone knows i am such a lazy ass. Hey i'm now a so-called-university-student at Universiti Putra Malaysia. Alhamdulillah last year which is year 2012 is really a great year for me. I met awesome gila nk mati punya orang and i love them so much!


Being a foundation student at upm is actually one of the best thing that happened in my life. Bukan nak mengampu pengarah asasi ke apa tapi serious gua cakap. I mean like in sabda gua mcm suka memberontak sebab tak suka duduk jauh dgn my parents. And just so you know that UPM is only 10 minutes from my house. Hehe manja nak mati gua ni sebenarnya.

Asasi UPM ni sama saja mcm asasi dekat university yang lain but the difference is we've got an extra subject called Agriculture. But still ada science subjects like Biology, Physics, Chemistry and Maths. Ah gua sudah bosan sama sains. At first people thought this is all about pertanian. So this is how asasi upm dipanggil Asasi Sains Pertanian. Syok gila belajar kat sini eventhough everyday kena tunggu bas and sometimes memang mencari penyepak dengan driver bus tapi gua tetap pasrah dan redha. Alhamdulillah dah berubah 186 degrees duduk kat upm.


My result is not that good compared to others yang bijak nak mati tapi gua dah buat yang terbaik. Tak dapat ambik medic gua tak kisah janji ada usaha nk ke arah medic and NO i don't want to be a doctor walaupun kononnya masa kecik suka sangat taruk 'Doktor' as cita-cita. Itu fikiran gua masa tak matang lagi.

I think i've had enough with my babble. Bye Assalamualaikum!

2 comments:

Unknown said...

Why must 10 jan 2013? Ade special apa ape ke? Aq bce kt twitter. Wo. Nice lhh!!

amira faqihah said...

waa,,hai budak UPM HEHE :d