they smells like strawberries

My gayfriend is back from Surabaya for 2 months! grrrrr. lama gila. kalau lah SABDA boleh bg cuti mcm tu kan best. ckp pasal SABDA ni kan, esok dah nak balik. dgn kepala yg tgh sakit and hati pun sakit jugak. I tak nak balik sana. tak nak tak nak tak nak! tolonglah i superman, batman, cicakman, spiderman, handsomeman ;(

my three days is spent with family and Anas. i'll miss them a lot ;(

went out with Daten Suraya yesterday. pity her, she just lost her Datuk F who choose to live happily ever after with me! haha. makan nasi lemak dgn selekehnya. watched Toy's Story (3D). wasting sweat in the BB Plaza. searching for the food court, dah jumpa food court terus tak ada selera nak makan. yucks. naik lif. and I cari CCTV kat dalam tu sbb nak complain about that pasar-like-food-court.. haha. okay then we had our lunch at McD. jumpa abg taik burung yg betul2 mcm taik burung yg masih fresh. grrrrr. finally went home. had our mind made pool party ;D IT WAS FUN! and it is even fun as my head was hit by my sis's leg. haha.




natasha
they raise me up to more than i can be


1 comment:

(: syai_sharif :) said...

gambar yg last tu comell ^o^
btw, strawberry sedaaaap! hehee :PP